Jump to content

IIymij

Members
  • Posts

    209
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by IIymij

  1. hmm i c cuz i cant seem to find any on ebay? or maybe i just dont no how to look =P sigh c'est la vie
  2. by the way why does shin get a special blue vf? he dont look so speical and his "talent" for flying that thing just amazes me.... wahts up with the royal treatment
  3. just wondering how much this kit is worth.... http://store5.yimg.com/I/cartoon-passion_1..._1734_118225546 so i odnt get dotn get ripped off just yet =))
  4. plus all the way way!!! the designs for plus are most unique id say IMHO
  5. just wodnering if any girls are goign with you on this shopathon since im kinda new tot he forums i odnt no everybody that well im nto going just wanna c if i can chew up some nice desgins for your ts for male abd females or make it a unisex kidna t shirt
  6. hi hi i have yf-19 1st edition and well seeing if anybody can help me with 2 problems... 1 the infamous tab b is broken and 2 my hips seem to be very loose like the greenish teal part with the teeth seems be chewing itself to death someone help me!
  7. lately im having some waterslide decal problems and well just seeing if anybody can help i took a whole bunch of digi cam pix of my hasegawa 19 to try to show you wahts going on but the pix just didnt turn out rite ill redo them again but ill try to describe them to ya they just look like air bubles lots of tiny ones i dont no what happened cuz it looked fine after i used my q-tip like perfectly nice and flat but after a semi gloss coat of tamiya stuff it just kinda shrivled up? and had tiny bubles scattered around? the pix r bad but maybe the bumpy reflections can give you an idea of wahts going on just wanna no some insight on what i can do to prevent decal shriveling and such http://members.shaw.ca/iiymij/jpeg/
  8. hmm yea good idea ehhehe really it didnt work? clicking the first link then loggin in? how wierd but anyways i have them also posted here now **cross my fingers i hope this works / any file with 19 in it** http://members.shaw.ca/iiymij/jpeg/ ill start a newb thread hints tips and tricks
  9. ack i just clicked the links and they dont seem to be wokring so ill just give you guys my imagstation name / pass to login to see IIymij pass = deadpool
  10. hey WM thanks for feed bak on the future finish, you said somehting about using 1000 grit to kinda sand it down first but unfortunatley i dont got that stuff hope it works without the sanding, ill try using it with some old clear frame or such but yea finaly got some pix but they r hella blurry .. dunno what happened since its my friends webcam but yea take a look =)) the uneven reflections might give you a lil idea whats going on.... http://www.imagestation.com/album/?id=4289210513 if you have image station if ya dont u can use my nickie and pass ill pm it to you if needed acutally these links might wokr im not shure http://www.imagestation.com/picture/sraid7...76.jpg.orig.jpg http://www.imagestation.com/picture/sraid7...69.jpg.orig.jpg http://www.imagestation.com/picture/sraid7...5e.jpg.orig.jpg http://www.imagestation.com/picture/sraid7...24.jpg.orig.jpg http://www.imagestation.com/picture/sraid7...fd.jpg.orig.jpg http://www.imagestation.com/picture/sraid7...d6.jpg.orig.jpg heres my new yang 19 in progress http://www.imagestation.com/picture/sraid7...99.jpg.orig.jpg http://www.imagestation.com/picture/sraid7...48.jpg.orig.jpg still masked up and stuff hopefully it'll turn out nice.... **i heard "painters touch" is good for top coating and supposably cheaper then tamiya top coats? can anybody confirm?** thanks ya all for the help
  11. hiya guys well yea ive finally got my future finish woopie! but i forgot how to apply it to the clear plastic pieces and wodnering if i paint the windshield frame fire before applying or after but on a side note i took a whole bunch of digi cam pix of my 19 **the one that has the bubbles** but the pix just didnt turn out rite ill redo them again but ill try to describe them to ya they just look like air bubles lots of tiny ones i dont no what happened cuz it looked fine after i used my q-tip like perfectly nice and flat but after a semi gloss coat of tamiya stuff it just kinda shrivled up? just wanna no some insight on what i can do to prevent decal shriveling and such WM you rock! your models own hopefully when i get my airbrush ill be 1 step closer to your 1337 skillZ show me more!!!
  12. theres more then 1 pdf file of his works?!?!?! shows me dems links pls =)) anwyas im here just to ask a newb question cuz ive seen your build and all and have built 19 hasegawa but for osme reason after my final top coat my water slide stickers r kinda well ugly.... they have lil bubbles everywhere? i dont understand the i remeber you apply some decal solvent or such? could someone point me where to get some of that stuff? well in canada that is.... very limited shops here i tink at least in vancouver (still havnet located that future floor finish yet... will try ikea soon...)
  13. itd be hella nice to get these early but i gotta tink about my wallet i dunno about you guys these 1.48s and new 1/60 oa nd such are killing me
  14. awww i c ive chinese / vietnamese but ive never been to hk =P i heard theres models galore there kinda like a mall full of clothes for girls theres malls full of models for ppl like us! weeeeeeeeee
  15. wowie sounds like a blast coudlnt we just live @ grahams place? =)) hehehe sigh i can speak cantonese but sadly wont be going got school going on jan =P hope u guys have fun and better post gazillion billion pcitures when u get bak
  16. IIymij

    VF-0S

    awesome news for me!(@*)(!*@!@ but bad news for my wallet.. isnce im already making a big order for teh vf-2ss =P okeis its not hta big but big for a student like me =P
  17. thanks guys well i guess ill try home depot and other such hardware stores... maybe even home hardware.... ill take a look around sometime probably this week again muchos gracious guys
  18. newb question ahead... just wondering where you can get this future finish you're talking about? i live in canada and ive never seen that product before? any alternatives or places i should look in?
  19. hmmm tragedy perhaps... but somehow being Isamu the kinda guy he is i dont tink alot of ppl in the storey would have cared if he died it seems more like a tragedy when somebody very important dies (hes only important to the sense hes the main char) but other then that it jsut woudlnt have felt tragic more a less of a shock like o i didnt c this comign but o wells on goes the credits i dunno my 2 cents
  20. ehhe thanks for the good news guys =) i guess ill go try to make some more sometime hopefully they will turn out just as great any themes or ideas you guys want? ill try to put them into the next wallpaper hopefully when school starts they will look twcie as good
  21. hey i just saw you guys were taking preorders for the YF-19FP just owdneirng when ill be actually getting this baby? or aobut when?
  22. hey hey im hearing alot about this "future floor" floor finish thingie? just wodneirng if i can get this in canada? ive never seen or heard of it before? sorry for the newb q
  23. oopsie sorry guys i kinda gave you my almost finished piece of art work eh ehehhe a very small addition of white trail marks @ the wings i was gonna do very feint ones for the tail fins too but it looked a lil clustered after anways here it is very small difference http://members.shaw.ca/iiymij/jpeg/skyisla...and800x6002.jpg also took out the lil ball on the top left corner im hoping to get better skills and perhpas one day be a web designer and such much apreciated if your spreading my work / name around thanks ya 'all
  24. hi hi i have very lil / limited talent in wall papers but id really be happy to hear your comments and such i made this one 800.600 hope you odnt mind... http://members.shaw.ca/iiymij/jpeg/skyisland2.jpg y does it have a vf-2ss and macross plus lyrics? i dunno... i love the 2ss next to the 19 but this song is my fav amoung all others in macross (jap version as well) well tell me wthca think it would flatter me if yuou told me you acutally use this as your wallpapper =))
×
×
  • Create New...