Jump to content

orbitalharvest

Members
  • Posts

    148
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by orbitalharvest

  1. hahaha! very educational, but yeah ya get the point... now that we're a bit more enlightened on the origins of sayings and equestrian minutiae... bring me more mech!
  2. oh but yeah, i'm dying to! i'll be even more chomping at the bit if things are still up in the air when my strike packs come in...
  3. i know right!? i'm actually holding off for a bit. may give this one to a friend, if the latest hlj orders come through (and i can get one for me and my buddy). but i got in touch with hlj, they're saying they suspect the late november orders probably won't be fulfilled, but they'll still keep the orders open for now. they're wishing me luck, and i'm keeping my fingers crossed. but keep expectations real...
  4. came back from a lil vacation a couple of days ago, and this was at the door. was a bit nervous with mykombini being my first time ordering from them (and their site going down for maintenance during early delivery days). but it worked out great! got here faster than i thought i had paid for too! also noticed, it looks like the 001 - 100's were done right for the marketing / box art images...
  5. beautiful box! can't wait to see your pics dude!
  6. this first 'error' batch will be sought after...
  7. nice pics of another beautiful bird! those hands are amazing! so expressive and detailed!
  8. yeah, i touched base with them and they responded. it sounded like the mykombini site was down for maintenance
  9. i think that this means that the items aren't fully processed on their end, so the shipping isn't determined yet...? anyone got more solid info on that?
  10. hahaha! i pre-ordered another via hlj... but i anticipate anything happening... so i'm trying to temper my disappointment... that being said, i've always had great luck with hlj!
  11. damn mykombini is still down... makin' me nervous...
  12. ruh row.... seems like their ebay stores page is still active (not saying much...)
  13. this should be a good sign. this should be as accessible to as many as possible. fingers crossed...
  14. roy's valk is my fav too, but i suspect the pre-order madness for that is gonna leave many broken hearts in its wake...
  15. man, that's a beautiful bird!
  16. if it makes ya feel any better, i had missed out on the initial pre-order madness. racked with anxiety i caved and paid slightly more for this, but i passed on the max... had to scratch the itch...
  17. yup, just got an email to pay the rest of my deposit for vf-1s! done!
  18. gx-88, 3a optimus prime, more macross, and their freakin' accessories... kids don't need to go to college...
  19. nothing wrong with that. re-purpose, re-use, re-cycle... we sure as hell aren't recycling the beautiful hunks of pvc any time soon!
  20. wow, 32,250yen on ny now... sheesh... https://www.nippon-yasan.com/figures/28337-super-dimension-fortress-macross-dx-chogokin-movie-vf-1s-valkyrie-ichijou-hikaru-custom.html
  21. not sure about you, but i was getting broken images everywhere, and my browsers show as not secured...
  22. i was travelling, and had slow-arse internet... i missed out, and am very sad about it... just gonna do some macross art to self therapy myself... any word on the strike pack ordering coming up in the next day or so?
×
×
  • Create New...