Jump to content
Roy's Blues

Auctions Of Great Absurdity Thread V2.0

Recommended Posts

This was one of my favorite threads, so I hope the mods will forgive me starting it over.

Without further jibber-jabber on with the auction links!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Not a Macross Auction:

But i thought you guys should take a gander at this Transformers Gen. 2 Eyesore.

Gen. 2 First Aid

Keep in mind these are extremely rare, this toy was unreleased and i think only somewhere around 6 of these guys made their way into being carded samples... but still since they never released Hot Spot, there's no way you could ever complete the combiner team to form Gen. 2 Defensor.

Edited by Veritas

Share this post


Link to post
Share on other sites
Not a Macross Auction:

But i thought you guys should take a gander at this Transformers Gen. 2 Eyesore.

Gen. 2 First Aid

Keep in mind these are extremely rare, this toy was unreleased and i think only somewhere around 6 of these guys made their way into being carded samples... but still since they never released Hot Spot, there's no way you could ever complete the combiner team to form Gen. 2 Defensor.

387237[/snapback]

Holy cow!! that much :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Not a Macross Auction:

But i thought you guys should take a gander at this Transformers Gen. 2 Eyesore.

Gen. 2 First Aid

Keep in mind these are extremely rare, this toy was unreleased and i think only somewhere around 6 of these guys made their way into being carded samples... but still since they never released Hot Spot, there's no way you could ever complete the combiner team to form Gen. 2 Defensor.

387237[/snapback]

That's f'n crazy dude!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Not a Macross Auction:

But i thought you guys should take a gander at this Transformers Gen. 2 Eyesore.

Gen. 2 First Aid

Keep in mind these are extremely rare, this toy was unreleased and i think only somewhere around 6 of these guys made their way into being carded samples... but still since they never released Hot Spot, there's no way you could ever complete the combiner team to form Gen. 2 Defensor.

387237[/snapback]

That's f'n crazy dude!!!

387407[/snapback]

Yeah, he could have bought like 3 original 1/48 Low Viz for that amount :lol: .

Share this post


Link to post
Share on other sites
1/48 VF-1A Hikkie!!!

I guess some people don't know a reissue is in the works <_<

387232[/snapback]

Chock full of die cast? <_< What a crock....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Check out this custom Low-Vis! Gotta love those awesome custom armor clips! LOL!

Edited by Die, Alien Scum!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Is it just me or does that thing look like someone just primered the hell out of it??

Share this post


Link to post
Share on other sites

You're probably right on the primer because it's sticking well almost as well as the rubber bands holding the armor on :p

Share this post


Link to post
Share on other sites
Honestly, that thing looks like a piece of crap.

Donate that junk to Goodwill!

389517[/snapback]

so ugly I just had to bid :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Honestly, that thing looks like a piece of crap.

Donate that junk to Goodwill!

389517[/snapback]

so ugly I just had to bid :lol:

389622[/snapback]

Haha... you've gotta be kidding that thing is hideous :blink:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Honestly, that thing looks like a piece of crap.

Donate that junk to Goodwill!

389517[/snapback]

so ugly I just had to bid :lol:

389622[/snapback]

Haha... you've gotta be kidding that thing is hideous :blink:

389741[/snapback]

you call that hideous??? youv'e never seen my customs... have you :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

The seller just threw all the magic words (Low Vis, Jetfire, Takatoku) together and thought he'd make a buck.

No matter what you call it, it's still a piece of crap.

Share this post


Link to post
Share on other sites

another who hasn't seen my customs :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Honestly, that thing looks like a piece of crap.

Donate that junk to Goodwill!

389517[/snapback]

so ugly I just had to bid :lol:

389622[/snapback]

Haha... you've gotta be kidding that thing is hideous :blink:

389741[/snapback]

you call that hideous??? youv'e never seen my customs... have you :rolleyes:

390079[/snapback]

Haha oh i've made some bad customs (decisions for that matter) in my time but never did i ever think of putting them on ebay to sell off. :D Oh they're limited and rare alright and good reason, because no one wants them. <_<

Edited by Veritas

Share this post


Link to post
Share on other sites

bwahaha.. I came late to the party.. so Kanata, you actually bought this?? You are one compassionate guy. I also love how it says 'no flaky bidders'. I think you'd have to be flaky to start with! :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kanata won? Why do I get the feeling he's just going to dunk this toy in some plastic safe paint remover and then see what parts he could salvage?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kanata won?  Why do I get the feeling he's just going to dunk this toy in some plastic safe paint remover and then see what parts he could salvage?

390174[/snapback]

i did that once to an ebay valk. the arms fell off also

Share this post


Link to post
Share on other sites

haven't won yet ... and don't really care. fell free to outbid me :rolleyes: .

now if it came with a spawn cyber violator... :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites
holy jebesus!!

what a deal!!   :lol:  :rolleyes:

390459[/snapback]

"YOU CAN TELL THAT THIS IS THE SUPER ULTRA RARE MATCHBOX VERSION OF THE SCOTT BERNARD MACROSS SAGA CYCLONE MOTORCYCLE / ARMOR FROM 1985!"

Man do you think this guy used enough colors, bolded words, large print and exclamat!on po!nts in the description or what?!!!!!

"Do you remember this?!!!!"

"What do you have to say about this!!!!"

I can say this won't be selling for 1500 dollars is what i have to say about this. :rolleyes:

Edited by Veritas

Share this post


Link to post
Share on other sites
holy jebesus!!

what a deal!!  :lol:  :rolleyes:

390459[/snapback]

wow, I posted that one on the version 1 of this thread. Anyway, here's the blue alpha that goes with it!

WTF!?!?!

Granted it's sealed, but still, it doesn't come with missle to fire out of the spring loaded gun. What a total gip!

Share this post


Link to post
Share on other sites

yeah I just saw that too and your right WTF!!

AFA graded <_< Good luck buddy

edit : sp

Edited by Macross73

Share this post


Link to post
Share on other sites
Granted it's sealed, but still, it doesn't come with missle to fire out of the spring loaded gun. What a total gip!

Yeah but those auctions are totally just that guy's way of saying "Hey, I have this, people send me your offers." There's no way he expects that BIN price, that's why he has the OBO posted.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Granted it's sealed, but still, it doesn't come with missle to fire out of the spring loaded gun. What a total gip!

Yeah but those auctions are totally just that guy's way of saying "Hey, I have this, people send me your offers." There's no way he expects that BIN price, that's why he has the OBO posted.

391937[/snapback]

Exactly.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Granted it's sealed, but still, it doesn't come with missle to fire out of the spring loaded gun. What a total gip!

Yeah but those auctions are totally just that guy's way of saying "Hey, I have this, people send me your offers." There's no way he expects that BIN price, that's why he has the OBO posted.

391937[/snapback]

Exactly.

392076[/snapback]

yeah true, but you know he's gonna want like 700+ for that.

Share this post


Link to post
Share on other sites

that's some sick sh!t!!! :D:p:lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...