Jump to content

Graham

Admin
  • Content count

    13,882
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    8

About Graham

  • Rank
    Sheryl's panties....yum!
  • Birthday 10/29/1969

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.macrossworld.com
  • ICQ
    0

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Hong Kong

Previous Fields

  • Old MW Name
    Graham
  • Old MW Post count
    2868

Recent Profile Visitors

23,468 profile views
  1. Graham

    BANDAI DX YF-19!!

    I hope they improved the front landing gear on the YF-19, as the mid-way hinge on my VF-19 Advance front landing gear is so lose, the front landing gear folds at the slightest touch of the fighter.
  2. Graham

    Bandai DX VF-31

    I may be in the minority, but I think Arad's VF-31S looks terrible wearing Mirage's Super Parts. The colours just don't match IMO.
  3. Graham

    New Macross TV Series in 2018

    Hopefully, every episode of the new series features at least 2 minutes of mecha action. See, I'm not greedy, just 2 minutes per episode would satisfy me, I'll be willing to let the rest of each episode be idols, singing, characters behaving stupidly, etc. As long as we don't have a situation like delta where episodes 14 - 23 featured no mecha action at all.
  4. Graham

    New Macross TV Series in 2018

    I wanna see the new mecha designs ASAP. And I just hope this new show has more mecha action then Delta.
  5. Graham

    Robocop is back

    I love Neil Blomkamp's movies. Excited about this. Shartlo Copley for Murphy!!
  6. It's a fixed pose toy with miniimal to no articulation and just a few replaceable parts. How badly can they screw it up? Oh wait.............its Evolution Toys ! LOL
  7. Graham

    Battle Angel Alita

    That looks pretty bad IMO and the CG anime eyes, just no, no, no for live action.
  8. Graham

    Full Metal Panic! Action Figures

    The M9 is the only one I ever wanted
  9. Graham

    The Predator (2018)

    Quite looking forward to this. Love Predator and Predator 2 and Predators, wish we'd gotten a sequel to Predators. Didn't like the AvP movies though. The first one was barely passable, the second was crap.
  10. Graham

    General TV thread

    Struggling to get through Legion season 2 at the moment. Fallen asleep during a couple of the mid-season episodes. Which is strange, as I really enjoyed season 1. Binged watched the first 10 episodes of Luke Cage, season 2 at the weekend, to give myself a break from Legion. Think I'm enjoying it more than season 1.
  11. Graham

    Hi-Metal R

    Can't wait for the Nexx. Gotta have that leg-mounted heavy railgun pod.
  12. Graham

    WIP_VF_TOY

    Very Nice. Those are micro-missile launchers on the dorsal surface of the fighter?
×